10 000 Ft felett ingyenes házhozszállítás!

Kezdőoldal / Megrendelés leadása

Megrendelés leadása

Kosár: A főoldalon, a jobb felső sarokban találja az Ön vásárlói kosarát. Kattintson a kosárra. Ekkor megjelenik a kosárba helyezett valamennyi termék, illetve szolgáltatás.

A vásárolt mennyiség: Minden egyes termék alatt talál egy mezőt. Ha 1 terméknél többet szeretne vásárolni, a termék képe alatt található + / – jelre kattintva változtathatja a kívánt mennyiséget. Mellette megjelenik a megjelölt mennyiség összesített értéke.

Termék/szolgáltatás kivétele a kosárból: A termék képe alatt található – jelre kattintva 0 értékre állíthatja a mennyiséget. Ha véglegesítette vásárlói kosara tartalmát, kattintson a „Tovább a megrendeléshez” ikonra. Itt ismételten látja tételesen a megrendelésre kiválasztott terméket/szolgáltatást. Itt még mindig változtathat a megrendelendő mennyiségen.

Szállítás módjának kiválasztása: Kattintson az Önnek megfelelő szállító neve előtti körre.

Számlázási cím: Ha még nem regisztrált vevő, töltse ki a mezőket. A Csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező. Ha regisztrált vevő , akkor a számlázási cím már el van mentve rendszerünkben.

Szállítási cím:
Ha megegyezik a számlázási címmel, kattintson a mondat előtti mezőbe. Ekkor a szállítási címet már nem kell ismételten kitölteni. Ha a számlázási és a szállítási cím eltér, töltse ki a szállítási címet.

Megrendelés: Ellenőrizze, hogy a megrendelésben csak a kiválasztott termékek legyenek.

Fizetési mód: Jelölje be a fizetési módot. Kattintson a kiválasztott fizetési mód előtti körbe.

Megjegyzés: Amennyiben bármely közlendője, információja van, kérjük írja be a megjegyzés rovatba.

Vásárlási feltételek elfogadása: Jóváhagyáshoz kattintson a mondat előtti mezőbe.

Megrendelés: Kattintson a piros mezővel jelölt ikonra.

Megrendelés visszaigazolása: A véglegesítés után a rendszer automatikus visszaigazoló e-mail-t küld Önnek. Amennyiben az adataiban bármilyen pontatlanságot észlel, a visszaigazoló e-mailre válaszolva ezeket még pontosíthatja.

Vásárlástól való elállás joga:
Az áru kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül az érvényben lévő törvényi rendelkezések szerint a vásárlónak lehetősége nyílik a megvásárolt áru visszaküldésére. CSAK a bontatlan és sértetlen árut vesszük vissza és ismerjük el a vásárlástól történő elállás jogát. A terméknek forgalomképesnek kell lenni, tehát a védő celofánnak sértetlennek kell lenni, a termék doboza nem lehet törött, sérült, horpadt. A visszaküldésnél felmerülő költségeket a vásárló köteles megfizetni. Az elállás jogát csak abban az esetben gyakorolhatja a vásárló, ha az árut sértetlenül juttatja vissza.