20 000 Ft felett ingyenes házhozszállítás (MPL)!

Kezdőoldal / SEGÍTSÉG

SEGÍTSÉG

Segítség a webshop használatához

A WEBÁRUHÁZ TERMÉKEI

Termékvásárlás:
A Szépségshop webáruház a Selvert Thermal  svájci professzionális luxuskozmetikai márka termékeit, Christian Breton francia luxuskozmetikai márka termékeit, La Cure Beauté Páris francia natúr termékeit, valamint L’ORÉAL Professionnel és JOICO professzionális hajápolási termékeket értékesít.

 

REGISZTRÁCIÓ ÉS BELÉPÉS A WEBSHOPBA

A webáruházban történő vásárlás nem kötött regisztrációhoz, tehát a kínálat böngészése, a kosár megtöltése és a vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges.

A regisztráció előnyei:
– Ismételt rendelése esetén vissza tudja keresni korábbi rendelését.
– Ismételt rendelése esetén már nem kell kitöltenie számlázási adatait, szállítási címét.
– Belépve nyomon követheti a rendelésének útját és információkat kaphat a munkatársunktól.
– Egyedi kedvezményeket és akciókat ismertetünk meg Önnel.

A regisztráció menete:
Az oldal tetején található „Fiókom” linkre kattintva meg kell adnia felhasználónevét vagy e-mail címét és egy csak Ön által ismert jelszót (elvesztése esetén új jelszót kell majd igényelnie a megadott e-mail címre), szállítási adatait és értesítési telefonszámát később megadhatja a Fiókadatok menüpontban.

A regisztráció elküldésekor rendszerünk a megadott e-mail címre egy emailt küld, amelyben a regisztráció érvényesítését tartalmazó linket kap. Erre azért van szükség, hogy elkerüljük a téves, vagy többször ismételt regisztrálásokat. Az érvényesítésre 5 nap áll rendelkezésére. Ha a regisztrációját megfelelően érvényesítette az e-mailben lévő link követésével, akkor élvezheti a regisztráció adta előnyöket. A regisztrációban szereplő adatokat később – bejelentkezés után – bármikor módosítani tudja.

A regisztrált vásárló belépése a webshopba:
Ha már regisztrált vásárlónk, akkor vásárlás előtt, az oldal tetején a „Fiókom”gombra kattintva léphet be, vagy a vásárlás folyamán a személyes adatok rögzítése előtt felajánlja a rendszer a bejelentkezés lehetőségét. Ha elfelejtette a jelszavát, akkor kattintson az  „elfelejtett jelszó” linkre, ezután írja be a regisztrációkor megadott e-mail címét és kövesse az emailben kapott utasításokat.

TÖRZSVÁSÁRLÓI ELŐNYÖK

Ki lehet törzsvásárló?
Webshopunk törzsvásárlói címet adományoz azon vásárlók számára, akik:
– regisztrálnak webshopunkon
– feliratkozik hírlevelünkre

Már első vásárlása alkalmával élvezze a törzsvásárlói státusz előnyeit:

A törzsvásárlói státusz előnyei:
– Minden vásárlás esetén 3% azonnali számlaengedmény
– Időszakos hírlevél, melyben törzsvásárlóként elsőként értesülhet különleges kedvezményeinkről

VÁSÁRLÁS MENETE, KOSÁR ÖSSZEÁLLÍTÁSA

A webshop árui és szolgáltatásai:
A Szépségshop webáruházban közel 500 féle terméket és  ajándékutalványt árusítunk.

A márka kiválasztása:
A főoldal tetején 5 márkát talál: Selvert Thermal (arc-és testápolás), Christian Breton (arcápolás), La Cure Beauté (arcápolás) L’ORÉAL Professionnel (hajápolás) , JOICO  (hajápolás). Kattintson a kiválasztott márkára.

A termék, vagy szolgáltatás keresése a kiválasztott márkánál:
A fő kategóriákat bal oldalon találja: A termékeket kínáló márka esetében először választhat a bőrápolási, vagy hajápolási célok közül, majd a kiválasztott kategóriára kattintva eljuthat a megfelelő termékig. Ha már ismeri az adott márkán belül a termékcsaládot, kattintson a termékcsaládra, majd ezt követően jut el a megfelelő termékekhez.

Ismert nevű termék/szolgáltatás megtalálása:
Egy keresett termék megtalálására használhatja a keresés funkciót, amit a honlap főoldalának tetején talál meg. Írja be az ismert termék nevét, referencia számát, vagy egy keresett kifejezést, majd kattintson a keresés gombra.

A termék/szolgáltatás megvásárlása, a vásárlói kosárba helyezése:
A kiválasztott termék jobb alsó sarkában találja a „Kosárba” mezőt. Kattintson az ikonra, így a termék azonnal a kosárba kerül.

Több információ a kosárba tétel előtt:
Minden egyes termék, képére vagy nevére kattintva tudhat meg részleteket, használat, kiszerelés, méret. Rákattintva megjelenik a termék/szolgáltatás részletes tájékoztatója. Ezt követően a kép mellett jobb oldalon találja a „Kosárba” szót. Kattintson az ikonra, ha a kosárba szeretné tenni a terméket.

Újdonságok:
A főoldalon találja, valamint a fejléc alatti menüben. Ide kattintva a webáruházunkban kínált legújabb termékeket és szolgáltatásokat találja.

Akciók:
A főoldalon találja, valamint a fejléc alatti menüben. Ide kattintva a webáruházunkban kínált akciós termékeket és szolgáltatásokat találja,melyeket időszakosan kedvezményes áron kínálunk. A termék/szolgáltatás bal alsó sarkában látja a kedvezmény mértékét, az eredeti és az új , akciós árat.

Márka specifikus újdonságok és akciók:
Először válasszon márkát. Kattintson a megfelelő márka ikonjára, majd itt az adott márka újdonságait, akcióit találja.

MEGRENDELÉS LEADÁSA

A főoldalon, a jobb felső sarokban találja az Ön vásárlói kosarát. Kattintson a kosárra. Ekkor megjelenik a kosárba helyezett valamennyi termék, illetve szolgáltatás.

A vásárolt mennyiség: Minden egyes termék alatt talál egy mezőt. Ha 1 terméknél többet szeretne vásárolni, a termék képe alatt található + / – jelre kattintva változtathatja a kívánt mennyiséget. Mellette megjelenik a megjelölt mennyiség összesített értéke.

Termék/szolgáltatás kivétele a kosárból: A termék képe alatt található – jelre kattintva 0 értékre állíthatja a mennyiséget.

Ha véglegesítette vásárlói kosara tartalmát, kattintson a „Tovább a megrendeléshez” ikonra. Itt ismételten látja tételesen a megrendelésre kiválasztott terméket/szolgáltatást. Itt még mindig változtathat a megrendelt mennyiségen.

Szállítás módjának kiválasztása: Kattintson az Önnek megfelelő szállító neve előtti körre.
Számlázási cím: Ha még nem regisztrált vevő, töltse ki a mezőket. A Csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező. Ha regisztrált vevő , akkor a számlázási cím, már el van mentve rendszerünkben.
Szállítási cím:
Ha megegyezik a számlázási címmel, kattintson a mondat előtti mezőbe. Ekkor a szállítási címet már nem kell ismételten kitölteni. Ha a számlázási és a szállítási cím eltér, töltse ki a szállítási címet.

Megrendelés: Ellenőrizze, hogy a megrendelésben csak a kiválasztott termékek legyenek.

Fizetési mód: Jelölje be a fizetési módot. Kattintson a kiválasztott fizetési mód előtti körbe.

Megjegyzés: Amennyiben bármely közlendője, információja van, kérjük írja be a megjegyzés rovatba.

Vásárlási feltételek elfogadása: Kattintson a mondat előtti mezőbe, ha elfogadja.

Megrendelés: Kattintson a piros mezővel jelölt ikonra.
Megrendelés visszaigazolása: A véglegesítés után a rendszer automatikus visszaigazoló e-mail-t küld Önnek. Amennyiben az adataiban bármilyen pontatlanságot észlel, a visszaigazoló e-mailre válaszolva ezeket még pontosíthatja.

Vásárlástól való elállás joga:
Az áru kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül az érvényben lévő törvényi rendelkezések szerint a vásárlónak lehetősége nyílik a megvásárolt áru visszaküldésére. CSAK a bontatlan és sértetlen árut vesszük vissza és ismerjük el a vásárlástól történő elállás jogát. A terméken forgalomképesnek kell lenni, tehát sértetlennek kell lenni a védő celofánnak, a termék doboza nem lehet törött, sérült, horpadt. A visszaküldésnél felmerülő költségeket a vásárló köteles megfizetni. Az elállás jogát csak abban az esetben gyakorolhatja a vásárló, ha az árut sértetlenül juttatja vissza.

A megrendelt termék ÁTVÉTELÉNEK, és KISZÁLLÍTÁSÁNAK módjai, és KÖLTSÉGEI:

A megrendelt áru Magyarországi átvételére az alábbi lehetőségek közül választhat áruházunkban:

DPD Futárszolgálat igénybe vételével: szállítási költség
Bruttó 20 000 Ft értékű rendelés alatt 4550 Ft/csomag
Bruttó 20 000 Ft értékű rendelés felett ingyenes.
Magyar Posta ZRT. szolgáltatásainak igénybe vételével: szállítási költség
Bruttó 20 000 Ft értékű rendelés alatt 1790 Ft/csomag
Bruttó 20 000 Ft értékű rendelés felett ingyenes.

 

Személyes átvétel lehetősége:

Vida Verde Kft.
Hétköznapokon: Hétfőtől-péntekig 09.00 és 17.00 óra között
Irodánk címe: 1016 Budapest Hegyalja út 16. 1. emelet, Kapucsengő: Vida Verde Kft
Irodánkban  készpénzzel és bankkártyával tud fizetni.

FIZETÉSI MÓDOK

A kiszállított áru, és a szállítási díj ellenértékét hat különböző módon egyenlítheti ki:

* A szállítóinknak készpénzzel, az áru átvételekor
* Bankkártyás fizetéssel a Teya (Borgun Bank) online felületén keresztül.
* Bankkártyás vagy PayPal fiókkal való fizetés a PayPal online felületén keresztül.
* Előre utalással. Megrendeléséről visszaigazolást küldünk, az utalás módjának részleteivel.
* Cégek esetén, külön szerződéssel, banki átutalással (információ ügyfélszolgálatunkon, elérhetőséget lásd lent!)
* Személyes átvétel az irodánkban, csak készpénzes fizetésre van mód.

KEDVEZMÉNYEK

Törzsvásárlók részére +3% kedvezményt adunk bármely vásárolt termékre/szolgáltatásra. A kedvezmény érvényesítéséhez be kell jelentkezni rendszerünkbe.

ELÉRHETŐSÉGEK

Kapcsolat: Vida Verde Kft.
1016 Budapest, Hegyalja út 16. I em. 2.
Adóigazgatási szám: 12921573-2-41
Csomagküldő kereskedelmi tevékenység nyilvántartási száma: 660005384
Cégjegyzék szám: 01-09-192680
Raktár: 1016 Budapest, Hegyalja út 16. I em. 2.
Telefon.: 06-30-555 2706
Vevőszolgálat: vevoszolgalat@szepsegshop.hu

REKLAMÁCIÓ MENETE

Amennyiben a vásárlása során bármilyen panasza merül fel, úgy reklamációját kérjük jelezze e-mailben a fenti elérhetőségeken (e-mail, telefonszám).